Pazartesi, Aralık 05, 2011

Çintrato Pirelli :)

Çintrato Pirelli


Şimdi aklıma geldi size biraz komik "Çintrato Pirelli"den bahsedeyim.1 Aralık'tan itibaren tam olarak 4x4 lük bir kadın oldum. Nasıl da mutluyum anlatamam. bu fazladan mutluluğumu Çintrato Pirelliye borçluyum. Gece saat 00:00 da karşıma bir bisiklet çıktı. havalara uçtum. Doğumgünü hediyesi dediğin insanı çocuk gibi zıplatacak bence. Öyle de oldu.
Bisikleti görünce "heeeey dedim 4x4 çintrato pirelliiii :)))))) "
Ağzımdan birden fırlayıverdi. Hazırlasam böyle olmazdı vallahi.
Bu arada bisiklete binmeyi daha yeni öğrenmiş biri olarak komik düşme anılarıyla dopdoluyum. Daha dün kızımla arkadaşına laf yetiştirmeye çalışırken durduğum yerde bisikletle devriliverdim. Nasıl olduğunu bile anlamadım ama hem piti hem de arkadaşı hem de ben krize girdik gülmekten ...


Çoook teşekkür ederim Hokacığım. Sana da nice mutlu yıllar olsun e mi?


Hiç yorum yok: